Oferta publică pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare cu amănuntul

În această Ofertă Publică, termenii sunt utilizați în următoarea semnificație:

1. Termeni și Definiții
1.1. „Cumpărător” este orice persoană (cetățean, întreprinzător individual sau persoană juridică) pentru procurarea în baza comenzii (denumită în continuare „comandă”) și livrarea „Flori”, „Cadouri” și orice alte bunuri postate pe site-ul Vânzătorului, acceptă oferta publică a Vânzătorului cu privire la incheierea Contractului de vânzare-cumpărare bunurilor cu amănuntul.
1.3. „Acceptarea ofertei” – acceptarea completă și necondiționată a ofertei de către Cumpărător, depunând o Comandă pe „website”, „În rețelele sociale”, „link-ul pentru achitarea serviciilor” și plata acesteia.
1.4. Website-ul magazinului online https://frida.md, catalogul în rețeaua socială Instagram (https://instagram.com/frida_fleurs)
1.5. „Contract” este contractul de vânzare-cumpărare cu amănuntul de flori, buchete, coșuri de cadouri, alcool, certificate de cadouri, baloane, decor, produse de cofetărie și orice alte bunuri prezentate pe site-ul Web al Vânzătorului.
1.6. „Produs” este oformat în conformitate cu cerințele Cumpărătorului, folosind abilități florale profesionale, un set de flori și alte plante, ambalaje speciale (inclusiv coșuri, vase, panglici etc.), fructe, dulciuri, decorațiuni, jucării moi, cărți poștale și alte materiale text, precum și cadouri suplimentare care sunt prezentate pe website.
1.7. „Destinatar” sunt persoanele specificate de Cumpărător, care recepționează florile livrate, coșuri de cadouri, jucării moi și așa mai departe.
1.8. „Comanda” este cererea Cumpărătorului depusă pe website-ul Vânzătorului pentru cumpărarea și livrarea Produselor. Aceasta conține informații convenite de ambele Părți cu privire la cantitatea și caracteristicile de calitate ale Produselor, precum și momentul și locul livrării acestora. Lista de informații care urmează să fie convenită de către părțile la acord în momentul depunerii comenzii este stabilită de punctul 2 din Ofertă. Cumpărătorul poate depune o comandă pe site-ul magazinului online sau prin intermediul operatorului, telefoanelor indicate pe site, în rețelele sociale, mesageri luând în vedere condițiile acestei Oferte Publice. Cumpărătorul, în timp ce depune Comanda pentru cumpărarea și livrarea Produselor, informațiile despre care sunt postate pe website, acceptă prezenta Ofertă Publică a Vânzătorului pentru a încheia un Contract de vânzare-cumpărare cu amănuntul. Oferta de încheiere a unui Contract de vânzare-cumpărare cu amănuntul se aplică oricărei flori (și altor produse, cu excepția bunurilor sezoniere) pentru întreaga perioadă în care informațiile despre florile respective sunt afișate pe website.
Din momentul confirmării comenzii de cumpărare și livrare a Produselor, indicat în conformitate cu regulile afișate pe web site între Vânzător și Cumpărător, a fost încheiat un acord de vânzare-cumpărare cu amănuntul după cum urmează:
1.9 „Vânzător” – entitatea juridică «TIM& CO SRL» denumit în continuare „Vânzător” sau https://frida.md sau o entitate care oferă servicii/produse „Cumpărătorului”

2. Obiectul Contractului

2.1. Vânzătorul se angajează să încheie un acord în conformitate cu lista actuală a prețurilor și cu cataloagele publicate pe website și să organizeze livrarea Produselor către Destinatari, iar Cumpărătorul se angajează să plătească bunurile în condițiile prezentului acord. Cantitatea și denumirea Produselor vor fi stabilite prin Comanda Cumpărătorului, executată în conformitate cu regulile publicate pe website.
2.2. Prețul total a comenzii Cumpărătorului (denumită în continuare „Suma Comenzii”) include prețul de achiziție al Produselor, cardurilor și altor produse conexe, precum și costul de livrare către persoanele specificate de către Cumpărător.
2.3. Dacă Cumpărătorul specifică localități de livrare îndepărtate sau specii de flori rare (sezoniere) la plasarea comenzii, prețul final și alte condiții a Contractului vor fi precizate prin telefon sau prin e-mail.
2.4. Produsele vor fi livrate Destinatarului la adresa specificată în Comandă. Data efectuării comenzii depinde de tipul produselor (buchete și aranjamente florale, buchete de nuntă, coșuri exclusive), condiții de livrare (livrare în timpul orelor de lucru, livrare în zilele de sărbătoare, livrare după orele de lucru), de la locul de livrare, zona de deservire. O descriere detaliată a duratei de livrare a Produselor către Destinatari este descrisă în secțiunea „Livrare”.
2.5. Atunci când se depune o Comandă pe site-ul Vânzătorului, Cumpărătorul se angajează să furnizeze următoarele informații despre el și Destinatarul Produselor:
– numele, prenumele Cumpărătorului, telefonul mobil, e-mailul.
– numele, Destinatarul produselor, adresa de livrare efectivă, numărul de contact, sugestii suplimentare la livrare.
2.6. Vânzătorul nu este responsabil pentru conținutul și exactitatea informațiilor furnizate de Cumpărător la plasareaa Comenzii, inclusiv datele personale specificate de acesta. „Vânzătorul” nu poartă responsabilitate atunci când datele specificate nu sunt veritabile.
2.7. Vânzătorul are dreptul de a implica terți pentru executarea Comenzilor, rămânând în continuare responsabil pentru acțiunile lor către Cumpărător și Destinatar.
2.8. În mod separat, vă atragem atenția asupra faptului că este de dorit să faceți o Comandă în prealabil – nu mai puțin de câteva ore înainte de livrare. În cel mai bun caz, cu o zi înainte de livrare. În plus, înainte de plasarea comenzii, vă recomandăm să contactați managerul nostru, care vă va răspunde la toate întrebările și vă va sfătui cu privire la disponibilitatea produselor. Florile reprezintă o marfă sezonieră. Unele compoziții pot avea variații de culoare și mărime. Este permis de a înlocui nu mai mult de 40% din buchetul propriu-zis.
2.9. Lucru în zi de sărbători: 6, 7, 8 martie 13, 14 februarie, Ziua Mamei. Nu livrăm la ora specificată datorită numărului mare de aplicații. În aceste zile livrăm pe tot parcursul zilei.
2.9.1. În zilele de sărbătoare: 6, 7, 8 martie 13, 14 februarie, Ziua Mamei, în cazuri excepționale, schimbarea culorii trandafirilor sau a altor flori într-un buchet poate fi efectuată fără consimțământul clientului. Acestea măsuri sunt necesare pentru a asigura livrarea la timp.
2.10. La plasarea comenzii în magazinul online, Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor personale ale Destinatarului (inclusiv numele, prenumele, numărul de telefon) în conformitate cu legile Republicii Moldova „Cu privire la datele cu caracter personal” în scopul trimiterii de cataloage, informații despre promoții și oferte speciale. Acordul Cumpărătorului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este acordat fără a se limita la valabilitatea acestuia.
2.11. Cumpărătorul, care și-a indicat numărul de telefon mobil atunci când a depus o Comandă în magazinul online, prin acțiunea indicată, consimte să primească publicitate prin SMS și conținut de informații prin intermediul acestui număr de telefon mobil.
2.12. O ofertă publică este un contract între un Vânzător și un Cumpărător. Atunci când cumpărăm online/într-un magazin/link pentru achitare – Cumpărătorul își dă acordul de a încheia un contract între „Vânzător” și „Cumpărător” și acceptă necondiționat termenii acestui acord. Acest acord este disponibil în 3 limbi – rusă, română și engleză. Orice litigiu este soluționat în conformitate cu legislația actuală a Republicii Moldova direct pe teritoriul de înregistrare a unei persoane juridice, și anume în Republica Moldova.
2.13. Această ofertă publică este certificată de notar și are forță juridică în ziua în care este certificată. Această confirmare constă în prezența tuturor clauzelor din contract.
2.14. Livrarea băuturilor alcoolice se efectuează în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova. Nu furnizăm băuturi alcoolice după ora 22:00. De asemenea, nu livrăm băuturi alcoolice persoanelor cu vârsta sub 18 ani. În cazul în care curierul are suspicii, curierul are dreptul de a solicita un pașaport de la Destinatar. În cazul în care Destinatarul nu are 18 ani – Vânzătorul returnează produsele alcoolice la magazin, iar costul produsului va fi rambursat Cumpărătorului, cu excepția costurilor de livrare – 60 lei în raza orașului Chișinău, în alte localități a Moldovei – 6,5 lei pe km (vezi clauza 3.1.5.)

3. Drepturile și obligațiile Părților

3.1. Vânzătorul este obligat:
3.1.1. Să organizeze în prima persoană sau cu implicarea terților livrarea și transferul Produselor către Destinatar în conformitate cu Comanda acceptată pentru executare.
3.1.2. Dacă este Comandat serviciul „fotografie la livrarea cadoului”, trimiteți fotografia la adresa de e-mail specificată în timpul procesului de comandare, în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării Produselor. Vânzătorul este eliberat din serviciul „fotografie la livrarea cadoului” în cazul refuzului destinatarului de a fi fotografiat.
3.1.3. În cazul unei calități necorespunzătoare a Produselor, se iau măsuri pentru a asigura satisfacerea cerințelor cumpărătorului legate de calitatea necorespunzătoare a Produselor: restituirea integrală sau parțială a sumei de bani Cumpărătorului, plătită de acesta pentru Produsele sau comanda pentru livrarea repetată către Destinatar a bunurilor de înaltă calitate, după primirea fotografiilor Cumpărătorului privind discrepanța calității bunurilor. Deoarece florile sunt mărfuri perisabile, revendicarea calității necorespunzătoare a mărfurilor este acceptată exclusiv la adresa poștală a vânzătorului – hello@frida.md în cel mult 2 ore de la livrare. În cazul în care a fost depășit intervalul de 2 ore, Vânzătorul are dreptul să refuze returnarea banilor sau orice compensație pentru Cumpărător. Această clauză nu se aplică baloanelor. Nu oferim garanție pentru baloane. Baloanele și în special heliul sunt susceptibile la schimbări de temperatură/vânt, precum și la obiecte/colțuri ascuțite. Nu putem ști cum și din ce motiv balonul a fost spart. Faptul de livrare a numărului specificat de baloane către Destinatar transferă automat procedura în categoria „Finisată cu succes”.
3.1.4. După transferul Produselor către Destinatar, informăm Cumpărătorul cu privire la finalizarea executării Comenzii său prin intermediul unui SMS sau al unui apel către un număr de telefon sau o adresă de e-mail specificată de Cumpărător la plasarea Comenzii. Dacă în termen de 3 (trei) ore după ce Vânzătorul trimite Cumpărătorului o notificare privind încheierea Comenzii, Cumpărătorul nu primește nicio obiecție, obligațiile Vânzătorului în baza prezentului Contract sunt considerate îndeplinite.
3.1.5. Dacă Destinatarul refuză să accepte Produsele sau este absent la locul livrării la momentul convenit în ordonanță, persoana care livrează Produsele este obligată să accepte Produsele pentru păstrare cu notificarea Cumpărătorului prin telefon sau e-mail specificat la finalizarea comenzii. Cumpărătorul, care acceptă depozitarea responsabilă a Produselor, trebuie să le primească de la Vânzător în termen de 24 de ore de la momentul acceptării la momentul și locul specificat de către Vânzător, cu excepția cazului în care părțile au convenit un alt moment sau sa convenit noul termen de livrare în cazul în care este necesar să se plătească o re-livrare în mărime de 60 de lei în Chișinău sau în Moldova în funcție de tarife. La expirarea perioadei specificate, Contractul va fi considerat executat cu reținerea a 50% (Cincizeci la sută) din valoarea Bunurilor.

3.2. Vânzătorul are dreptul la:

3.2.1. Reținerea întregului cost al comenzii dacă Cumpărătorul specifică o adresă inexistentă sau incompletă a Destinatarului, cu excepția cazurilor în care, după acordul Părților, Cumpărătorul plătește pentru livrarea repetată (în valoare de 60 lei în municipiul Chișinău sau în Moldova conform tarifelor).
3.2.2. Să livreze Produsele la adresa diferită de cea specificată în Comanda Cumpărătorului, sub acordul Cumpărătorului și unei date noi de livrăre către Destinatar.
3.2.3. Reținerea costului fără restituirea sumei plătite sau prin acordul părților, de a incasa de la Cumpărător o plată suplimentară pentru costul de livrare sau costul Produselor, în cazul în care Cumpărătorul specifică locația greșită a Destinatarului.

3.3. Cumpărătorul este obligat:

3.3.1. Să efectueze achitarea Comenzii înainte de livrarea produselor către destinatar în conformitate cu termenii ordinului emis de Cumpărător; Cumpărătorul are dreptul de a efectua achitarea pentru bunurile comandate prin una din următoarele metode descrise în secțiunea „Licvrarea și achitarea” la adresa https://frida.md
3.3.2. Să ramburseze Vânzătorului orice costuri suplimentare cauzate de vina Cumpărătorului înainte ca Vânzătorul să își îndeplinească obligațiile.
3.3.3 Să indice datele personale veritabile ale sale și ale destinatarului, precum și să indice localitatea în funcție de locația destinatarului. Dacă destinatarul nu este localizat la adresa de livrare sau dacă adresa a fost introdusă în mod greșit – Vânzătorul trimite Cumpărătorului un link pentru achitarea costului serviciilor suplimentare de livrare. În cazul refuzului de achitare – Vânzătorul are dreptul să anuleze contractul de vânzare și cumpărare în mod unilateral. Buchetul se va întoarce la magazin iar cumpărătorul are dreptul de a ridica comanda de la magazin în termen de 24 de ore de la momentul refuzului de a plăti costurile suplimentare.
3.3.4 Dacă a fost aleasă opțiunea „Aceasta este o surpriză, nu apelați înainte de livrare” și curierul nu a găsit destinatarul la fața locului în timpul livrării, curierul poate contacta destinatarul prin telefon și primi o altă adresă de livrare. Numai în cazul în care costul comenzii este mai mare de 1000 de lei. Dacă valoarea comenzii este mai mică de 1000 lei – Vânzătorul are dreptul să ceară Cumpărătorului să plătească pentru servicii de curierat suplimentare, iar Cumpărătorul se angajează să le plătească în viitorul apropiat.

4. Condiții suplimentare

4.1. Prezentul Contract intră în vigoare la primirea de către Vânzător a Comenzii de către Cumpărător și este valabil până când Părțile îndeplinesc toate obligațiile stipulate în Contract și care decurg din acesta.
4.2. Atunci când se depune o Comandă, Cumpărătorul certifică faptul că termenii prezentului Contract și alți termeni și condiții indicați pe site-ul https://frida.md la momentul încheierii acordului, acestea sunt acceptate fără nicio obiecție și corespund voinței sale adevărate în calitate de Cumpărător. La plasarea Comenzii, Cumpărătorul a înțeles sensul termenilor, cuvintelor și expresiilor utilizate în prezentul Contract în conformitate cu definiția lor de reglementare și/sau interpretarea în conformitate cu legislația Republicii Moldova.
4.3. Care dificultăți pot apărea in timpul livrării cadourilor?
Dintre cele mai frecvente probleme care pot apărea în timpul livrării de produse, se pot menționa următoarele:
• Destinatarul este temporar indisponibil. În acest caz, curierul îl contactează, află după ce oră va ajunge la adresa specificată, îl așteaptă și prezintă cadoul.
• interfonul din casa în care trăiește destinatarul nu funcționează;
• Curierului nu îi se deschide ușa.
• Destinatarul refuză să accepte cadoul;
Dacă apar dificultăți, Executantul contactează Cumpărătorul și numește ora și adresa, când și unde este mai convenabil de a livra un buchetul de flori. În cazul în care destinatarul refuză să accepte cadoul, managerul nostru va contacta cumpărătorul prin telefon sau corespondență într-unul din mesager, indicând motivul refuzului cumpărătorului de a accepta cadoul. În acest caz, Comanda este trimisă înapoi la magazinul Vânzătorului, sau curierul livrează comanda la altă adresă, alt destinatar (cumpărător sau orice alte persoane specificate de către cumpărător în corespondență). În cazul în care cumpărătorul refuză să schimbe adresa sau destinatarul în oricare dintre aceste cazuri, comanda este considerată pe deplin îndeplinită. Re-livrarea se plătește suplimentar în mărime de 60 de lei în municipiul Chișinău, în Moldova, la tariful de 6,5 lei / km. (vezi clauza 3.1.5.)

5. Crearea buchetelor și înlocuirea florilor

5.1. Buchetul, compoziția, coșul pe care cumpărătorul l-a ales în catalogul nostru va fi recreat de florariști cât mai exact de fotografia de pe website. Dar dorim să remarcăm că toate buchetele (coșurile) sunt făcute de mână de către florariști, deci este posibil să existe o ușoară abatere de formă de la fotografia prezentată pe site. Nu uitați că fiecare floare este diferită în felul ei. Florile nu pot fi similare cu celelalte.
5.2. În cazul în care stocul nu are culorile, fructele și alte componente potrivite, ceea ce se întâmplă foarte rar, managerul nostru va contacta cumpărătorul prin telefon specificat în cerere și va oferi opțiuni pentru înlocuirea produselor.
5.3. În cazul în care nu putem contacta cumpărătorul prin telefon și e-mail, florarul nostru va crea un buchet cu înlocuirea produselor ce lipsesc cu cele echivalente în calitate și cost. În același timp, schema de culori aleasă este pe deplin conservată. Acest lucru ne permite să oferim un cadou fără întârziere.
5.4. Dacă Comanda este urgentă (în aceeași zi) și nu există componente în stoc și livrarea este necesară imediat, florarii noștri vor folosi produse foarte asemănătoare și vor crea un buchet (coș) din acestea. În acest caz, costul produselor rămâne același și ele vor fi maximal de asemănătoare cu originalul.

RETURNAREA ȘI SCHIMBAREA FLORILOR TĂIATE ȘI A PLANTELOR ÎN GHIVECI

Florile sunt o marfă perisabilă, deci nu pot fi returnate și schimbate. Orice modificare a culorilor făcute de florari la comanda cumpărătorului duce florile la o stare în care nu au fost cumpărate (tăiate, scurtate, vopsite etc.), împiedicând astfel vânzătorul de a rambursa cumpărătorul.

Achitând pentru produse cu carte bancare, o rambursare este posibilă numai pe cardul cu care a fost efectuată tranzacția; după o achitare electronică, nu este posibil de a emite o rambursare în numerar. Condițiile de transfer pot varia de la 3 la 40 de zile lucrătoare, în funcție de Bancă.

Contactele Vânzătorului
Vânzător ”TIM & CO SRL” – frida.md
Tel: +373 79 130 130
E-mail hello@frida.md

Moldova, Chisinau, Sciusev 86